close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מנשא אופניים ל 3 זוגות – למה אנחנו צריכים את זה וכיצד נקנה מנשא בצורה נכונה

מערכת שורשכא תשרי, תשפב27/09/2021

הרבה מאוד ישראלים שרוכבים על אופניים באופן קבוע, משתמשים לא פעם ברכב שלהם על מנת להגיע לאתרים מסוימים

תגיות:
צילום: freepik
בעשור האחרון, חל גידול עצום במספר רוכבי אופניים בישראל. אנחנו יכולים לראות את זה הן בקרב ילדים ובני נוער, והן בקרב מבוגרים. פעולות רכיבה על אופניים הפכו להיות לחלק בלתי נפרד משגרת החיים של לא מעט ישראלים, בין אם הם עושים את זה כתחליף לשימוש ברכב פרטי או תחבורה ציבורית ביום יום ובין אם הם עושים את מטעמי ספורט והנאה.

הרבה מאוד ישראלים שרוכבים על אופניים באופן קבוע, בשטח, בכבישים, פארקים או במקומות אחרים, הן לצורכי ספורט והן לצורכי הנאה, אתגר ומכל סיבה אחרת, משתמשים לא פעם ברכב שלהם על מנת להגיע לאתרים מסוימים, שם הם חונים ומתחילים לרכב.
צילום: freepik
במקרים רבים, מדובר על רכיבה משפחתית, הורים וילדים.

על מנת שיוכלו להגיע עם הרכב למקומות מסוימים ולרכב שם על אופניים, הם נדרשים להתקין מנשא אופניים על גבי הרכב, כך הם יכולים לשאת אותם בצורה בטוחה ונוחה, מבלי שייגרם לאופניים או לרכב נזק.

מי שמעוניין לשאת מספר זוגות במקביל, צריך לרכוש מנשא אופניים ל-3 זוגות. כך הם יכולים להרכיב את כל האופניים על גבי הרכב בצורה פשוטה, נוחה ובטוחה, ולהוריד אותם במקום בו הם רוצים לרכב. לאחר מכן, כאשר הם יסיימו את הרכיבה, יוכלו לעלות את האופניים למנשא ולנהוג בחזרה הביתה.

היתרון הבולט של מנשא אופניים ל-3 זוגות, הוא עצם זה שמספר בני משפחה או חברים יכולים לנסוע באותו רכב ולקחת את האופניים שלהם. זה גם חוסך את הצורך לנהוג בשני רכבים או יותר וגם חוסך את הצורך לחפש פתרונות כיצד לשאת את האופניים.

כיצד רוכשים מנשא לאופניים?
לפני שמחליטים לרכוש מנשא אופניים ל-3 זוגות, צריך לבחון תחילה כיצד ניתן להשתמש בו, כיצד אפשר להרכיב אותו על הרכב והאם זה פשוט וקל להוריד את האופניים מן המנשא ולהשתמש בהם.

בעיקרון, המנשא אמור להיות מותקן בחלק האחורי של הרכב, באופן שלא יפריע לנהיגה ויאפשר לשאת את האופניים בצורה בטוחה ונוחה חשוב להקפיד ולשים לב, למשקל של המנשא וכן איזה משקל הוא יכול לשאת, זאת על מנת שיהיה אפשר לחבר אליו אופניים בכל סדר גודל.

כמו כן, צריך לבחון כיצד ניתן לחבר את האופניים בצורה בטוחה, כך שהם לא יתנדנדו, לא ייפלו, ולא יהיה חשש לנסוע כשהם מחוברים למנשא, מדובר בנסיעה בכביש או בשטח. החיבור צריך להיות נוח, פשוט, וקל.

עוד נקודה שחשוב להתייחס אליה היא, כיצד ניתן להוריד את האופניים מן המנשא בצורה בטוחה, מבלי שנצטרך להפעיל כוח, מבלי שנצטרך לבצע תהליכים מורכבים לשם כך. כל מי שבוחר להרכיב מנשא כזה או אחר, צריך לוודא תחילה שיש לו את היכולות לחבר אליו אופניים וכן להוריד אותם ממנו, בוודאי מדובר במנשא של 3 זוגות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה